Denemeye yeni başlayacaksanız bence gerek yok ovulasyon testlerine. Uzun süre deneyip sonuç alamadığınızda alırsınız acaba yumurtlama günlerimi kaçırıyor olabilir miyim diye ama ilk etapta gerek yok. Kendinizi strese sokarsınız. Belki zaten ilk aydan olacak yada bir kaç ay içinde olacak.
Zaten sizin için en tehlikeli şey şu an çocuk olayını çok kafaya takıp acaba tuttu mu, tutmadı mı diye düşünüp durmak zaten ovulasyon testleri buna sebep oluyor. Mümkün olduğunca akışına bırakın. En kısa zamanda pozitif görmeniz dileğiyle 🥰🌸