😂😂😂 ay bende aynı böyleydim, hatta sezeryanın 2. Günü neden hamile kaldım, neden bunları yaşıyorum diye hüngür hüngür ağladım, ama 7. Gün sanki ameliyat olmamıştım
Geçecek biraz sabr, eve çıktığınıZda da mutlaka ağrılesiciyi iğne şeklinde vurdurun, hapların bi işe yaradığı yok