Ay benim de öylee ama bel altımda sadece sırtımda kollarımda yok gün geçtikçe artıyor. Aile hekimine sordum zaten kan verecektim sonuçlarım çıkınca sordum kolestaz yok dedi ama alt üst değer bakmamış. Bugün cildiyeye gittim krem hap verdi alerji için ama Pazartesi kadın doğuma gideceğim.