yamacsilaa Benimcanimoglum_55 35 haftalık hamileyim 21. Haftamda itibaren çekiyorum maalesef bunu geçen gün sancılanmama sebep oldu ağrın olduğunda ağrı kesici parol içmeyi aksatma bence ilerleyen haftalardaysan yoksa doğum sancısını tetikletiyor
rumisam Benimcanimoglum_55 ben yaşamadım çok şükür çok yakınım olan biri yaşadı tel takıldı onun böbreklerini ihmal etme sık sık kontrole git çünkü enfeksiyon yapıyor buda erken doğumu ve sonrasında senin böbrek sağlığını çok etkiler
eminece93 Benimcanimoglum_55 24.haftadan sonra bebegin buyumesiyle birlikte bobrekte büyüme baslayabiliyor, korkmayin dogumdan sonra bu durum duzeliyor. Bebek baskı yapiyor ondan oluyormus. Bende yasadim bu durumu doktorum bilgi verdi korkmayin hic
iremhzl Benimcanimoglum_55 nasil anladiniz? Benimde karnimda cok agrilarim var gititm ama enfekdiyondur dediler 3 gundur yatiyorum antibiyotige basladi bobrektende cok suphelenmistim
Benimcanimoglum_55 rumisam başlarda böyle bişey yoktu yeni ağrımaya başladı umarım etkilemez teşekkür ederim
yamacsilaa Diladeniz2 önerdi ama ben takmadım erken doğuma sebep oluyor diue şuanda 36+2 yim 9 gün sonra doğumum var ama son zamanlarda haftada bir ultrasona giriyorum böbrek için
Barlasegemom Benimcanimoglum_55 28 haftada başladı ortalara doğru biraz sancı kesildi 40 haftada doğum yaptım zordu baya