Merve-metin nzliihsnn aynı sıkıntı bende de var ben boyatmıyorum saçlarımın dipleri bembeyaz oldu bence sende boyatma doktorum ilk 3 ay yasak sonrasında konuşuruz dedi daha kontrole gitmedim 2 hafta var kontrole gittiğimde soracam ama izin vereceğini yine düşünmüyorum kimyasal var sonuçta
Aynuranneoluyor nzliihsnn ben ilk cocugumda boyadim ve 4 ayligim beyazlarim geldi yine boyadim hicbi sakincasi yok turkiyede abartiyolar
Gg5348 nzliihsnn ben 35 haftalığım doktoruma sordum doğuma 1 hafta kala açıcı kullanmadan organik boyayla havasını solumadan boya son dönem nasılsa dedi ama benim diplerim bembeyaz o yüzden yapalım dedik siz uçlarına keyfi yaptıracaksınız bence bekleyin son dönem yaptırırsınız en kötü
An53 Bence acelesi yoksa boyatmayın. Soluduğunuz kokusunda bile ciddi kimyasal var. Ben emziriyorum diye doktorum hala izin vermiyor.
Aysolin İlk 3 ay tavsiye edilmiyor sonrasinda boyatabiliyosunuz. Ben 20 haftalik hamileyim son kontrolumde doktoruma sordum boyatabilecegimi soyledi. Ve gecen hafta boyattim. Dip boya seklinde benim hatta