E-Bebek’ten 999 ayar olanını aldım. Silikon kalkan da aldım. Göğüs pedi havasız ve nemli bıraktığı için önerilmiyor çoğu doktor tarafından. Yaraların geç iyileşmesi, mantar oluşumu gibi şeyleri tetikliyor. Bence bebeklerdeki pamukçuğa da olumsuz anlamda katkı sağlıyordur. Mantar sonuçta pamukçuk da. Ben bunun için silikon kalkan almayı tercih ettim tamamen. Gümüş kapağı da geceleri hafif sütümü çevresine sürüp, kapağı kapatıp yatmayı düşündüğümden aldım. Lansinoh krem aldım. Bunu da gündüz gün içerisinde kullanmayı düşünüyorum. Lansinoh kremi sürer, silikon kalkanı kullanırım diye kurdum kafamda. Tabi bunlar benim tercihlerim…
Yine E-Bebek’te satılan Hands-Free göğüs pompası aldım. Çekişi bayağı kuvvetli, bir kere denedim de çok fena 😅 Kabloya vs bağlı olmamak önemli bence. Ben bir tane aldım. İki tane almaya gerek duymadım. Bir göğüsü emzirdikten sonra diğer göğüsüme geçirdiğimde bebişi, tam boşalma olması için ilk emdiği göğüsü sağarım diye düşünüyorum. İkinci göğüsümü de emdikten sonra son göğsümü sağarken bebişimle uğraşır olayı bitiririm 🙏🏻🐣🥰🤰🏻