aysemmi Ekimde doğacak bebekler kış bebeği mi oluyor yaz bebeği mi 😂 bizim yaşadığımız yer çok sıcak değil deniz yok o aylarda hava buz kesmiyor ama yaz gibi de değil kış gibi de ben hep kışa göre alışveriş yaptım yazlık bir şeyler de almak gerekir mi
huzunluponcik aysemmi hayır yazlık almaya gerek yok mevsimlik uzun kollu alabilirsiniz benimkisi de Eylül sonu olacak genelde uzun kollu tulum şeklinde aldım zibinlari kolsuz kollu şekilde aldım
Burcu-2634 aysemmi bizim burası Eskişehir Ekim 1 dediği zaman soğuklar başlıyo yavaş yavaş benimde Ekim naşı gibi nasipse doğum şuandan bile soğumaya başladı geceleri benim de yazlıkları pek gözüm görmedi kışlıklara önem verdim
Htccndn Benim doğumumda ekimde 😂 adanada yaşıyorum burası çok soğuk olmuyor ekim ayında ama ben yinede hep kışlık tercih ettim aralarında bir kaç tane yazlık çıtçıtlı body var dahada kışlık alıcam eksik var çünkü