Ecegurkas Kızlar 37+6 günümdeyim bebeğim ilk defa bu kadar hareketsiz sabahtan beri kımıldama yok bastırıyorum çikolata falan yedim hiçbir şekilde karsılık yok korkuyorum sizce doktora gitsem mi bir gün beklesemmi
Kze Ecegurkas genelde azalma olunca ya da hic hissetmeyince gidin doktora diyolar gidin isterseniz bi
asozbo Ecegurkas ben 35 haftadayım doktorum günde 10 kere hareket etmezse hemen hastaneye gel demişti gecikmeyin lütfen bizi de haberdar edin 🙏🏻
Ecegurkas asozbo etiket açtıktan 5 Dakika sonra hareket etmeye başladı🙈 çok teşekkür ederim cevaplarınız için cidden insanın aklına her şey geliyormuş
huzunluponcik Ecegurkas bunlar ne oyuncular valla benimki de tüm gün hareket etmedi sonraki gün dayanamadım hastaneye gittim kadın ultrasonu karnıma tutmasıyla halay çekmeye başladı icerde doktor sen bunu mu hissetmedin dedi😂😂
Enfal_06 Ecegurkas ay iyi iyi bazen hareket etmediğinde denemedigim şey kalmıyor benimde doktorun yanına gidince ediyor 😂
Ecegurkas huzunluponcik gerçektenn öylee yapmadığım şey kalmadı buraya yazmamı bekliyormuş ahahah iyi olsunlarda yapacak bir şey yok 😂