Kızlar merhaba benim üçüncü gebeliğim iki kızım var şimdi de oğluma hamileyim İlk Kızım Epidural normal oldu ikinci normal oldu çok zorlandım zor oldu doğum şimdi üçüncü normal istiyorum yine epidural istemiyorum kimisi diyor çok zor olur kimisi diyor kolay olur kilolu olursa erkek çocuk çabuk olurmuş sizde nasıl oldu böyle her insan bir değil ama işte ben bilmiyorum korkuyorum sanki çünkü yaşadım zorlandım çektim yüzüme gözüme kan oturdu hem doğumda bunda da biraz rahatım ferahim biraz korkuyorum nasıl geçer bilmiyorum çok yürüyorum çok hareketliyim güzel doğumlar okumak bilmek istiyorum biraz moral cesaret istiyorum herhalde 30 haftalık gebeyim