Çok geçmiş olsun, inşallah kısa sürede geçer 🙏
Benim 6. haftadan itibaren başladı ve 30+2’deyim hala devam ediyor, dozu biraz azaldı sadece.
Biraz yemek yedikten sonra neler daha çok azdırıyor yanmayı, bunu takip etmeni öneririm.
Mesela salçalı, baharatlı yiyeyecekler beni mahvediyordu, bıraktım.
Yemek yedikten sonra hemen uzanmamaya çalışıyorum, uyku bastırda da.
Gece 2 yastıkla uyumaya çalışıyorum, yüksek olmalı ki midedekiler yemek borusuna gelmesin.
Şişe şişe gaviscon bittiriyorum, iyi geliyor tavsiye ederim. Naneli şurup diyebiliriz.
Bi de çok tıka basa yememeye çalışıyorum iştahım çok olsa da. Yemeklerimi böldüm mesela. Biraz yiyorum, duruyorum biraz zaman geçince yine yiyorum.
Asitli içeçeklerden uzak durdum bu sürede.
Paketli gıdalar, çikolata, cips bunları yemiyorum.
Çok gazlı baklagillerden de uzak durmaya çalışıyorum.
Kendimce yöntemlerim bunlar ☺️ Umarım size de faydası olur.