Melikeshn0 ikisine farklı yorumlar yapanlar oluyor. Usg 13 haftaya ait. Doktorum görünmüyor illa bi tahminde bulun dersen kız derim ama bi dahaki randevuda kesin söylerim dedi. Şu an 18 oldum ama gitmedim henüz hastaneye. Bir kızım var ikinci gebeliğim gebeliklerim riskli olduğu için ve doğum öncesi doğumda(masada kalıyordum) doğum sonrasında bayağı kötü olduğum için 3. Çocuk istemiyoruz artık. Buda erkek olsun isterdik kısmet. Kızda olursa kızımın arkadaşı olur. Sağlıkla gelsinler inşallah. Çok teşekkür ediyorum kusura bakmayın 😂🌸❤️