1850 Arkadaşlar 37+2 leke seklınde kanamam oldugu ıcın çatı muayenesı oldum.1 cm acılma dedı. Muayeneden sonra leke seklınde gelmeye devam edebılır korkma dedı ama dünden beri sürekli leke leke gelıyor. Bu sekılde catı muayenesı olanlar kac gun sürdü leke şeklinde kanamanız? Artma olmazsa korkma dedı bana doktor. Ama aynı miktarda sürekli gelıyır
Smye 1850 33 de oldum sancım olduğu için kanama gelmedi canım ama haftan yüksek ya rahim agzını uyarmısta olabilir gelsin diye 😍
1850 edaozdxx diğer postlara baktımda cevabı göremedim. Benım en bastan berı hamılelık kanamalı gectıgınden korkuyorum herseyden. Teşekkürler 😊
1850 Smye olabilir dünden beri kesilmeyınce bende merak ettim. Alttan muayene bırkac kez olmustum ama çatı muayenesı farklıymış 😊