Aeell yok 2 kız 3 oğlum var birini kaybettik dogumdam sonra bu benim ikinci evliligim bi bebeğimiz olsun beraber dedim birbi dediğim gibi dogumdan sonra kaybettik suan hamileyim inşallah sorunsuz doğup kucagima alırım sağ saglik tek duam bu başka bisey istemiyorum