yesim-1 Elbu ilk iki kızım tuttu bu hamileliğimi bilmiyorum bakalım cinsiyeti öğrenince tutar mı acaba
_Mother_ Elbu bana sende yapsana bir ne çıkacak aynı mı çıkacak acaba merak ettim Hatice kızı Menekşe 3. Gebelik
Elbu bdlakbrn badel çocuğun varmı ilk yaptığımda erkek çıktı ikincide erkek ucincuyude yaptığımda kız çıktı
Elbu Zeycannn canim senin çocuğun varmı ilki erkek çıktı 2 yaptigimdads erkek çıktı 3.dede erkek cikti
Zeycannn Elbu Bi kürtaj oldu ikinci sağlıklı doğum kızım var şuan ikinci çocuğa hamileyim cinsiyeti belli değil henüz :)
Elbu Zeycannn şimdi bidaha yaptım 2de döndü cidden ama 3.. erkek bence canim cinsiyeti öğrenince yazarmisin
Zeycannn Elbu şuan 11+5 şehir hastanesine gidiyorum biraz geç öğrenicem ama öğrenince yazarım mutlaka bu arada kızım var ama asla kız çocuğu gibi değil bebekken erkek çocuk sanardı herkes şimdide çok yaramaz
sevvalak Elbu Ayy banada yaparmısınız ben 2 bebeğim var ikinciye hamileyim cinsiyeti biliyorum ama bakalım sizdede doğru çıkıcak mıı çok merak ettim 😅 İlki ve ikinci
Fatmanur12345 Elbu yaaa bana da yaparmışım çok yeni 7+2 yüz ama merak ediyorum adım fatmanur şimdiden çok teşekkür ederim ☺️
Nil4749 Elbu kız ilk çocuğum sonra iki kimyasal şimdi tekrar hamileyim 8 haftalık şimdi çıkan ilkinin mi
2633 Elbu aynen %80 kız dediler canim teşekkür ederim ben kendime yaptığımda ilk sağa sola gidiyo sonra yuvarlak donmeye basliyo anlamadım
Havva_6165 Elbu ilk defa böyle birşey duydum merak etim açıkçası bana da yapabilir misiniz ismim Havvanur ilk gebelik