Kızlar 37. Haftaya girdim kontrolde bebeğin kordonunun bir kez boynuna dolandığını öğrendim nst de kalp atışı vs güzel normal doğum istiyordum doktor bir hafta beklerim açamazsa kordonu sezaryene gün veririm dedi normal doğumda kordon bebeğin aşağı inmesine engel olur daha çok sıkar boynunu dedi risk oluşturur dedi. Benim kuzenim 2 kızınıda normal doğurdu ikisinde de kordon vardı boynunda. Benim durumumu yaşayıp normal doğuran var mı? Son çare tabiki bebeğimi riske atamam ama beklemekte istiyorum