Kızlar merhaba kpss çalışmaya başlamaya karar verdim bu yıl sınava girdim kaç yıldır girmememe ve çalışmamama rağmen 70 almışım sanki yapabilirim gibi geldi yıllardır tek sorunum çalışma azmimin olmaması 🥲 kızım doğana kadar çalışırım diğer kızım okula gidecek zaten eşim de gündüz evde destek olur 2026ya kadar vakit vericem kendime inşallah 2 yıl sürerse azmim.yani kendimi sıkmadan calismak istiyorum maliye mezunuyum.konu anlatımı olsun test olsun bana yayın önerebilir misiniz 6 yıl önce pegemin dershanesine gitmiştim çok iyiydi yayınları ama onun dışında benim hocam iyi gibi geliyor ama diğerleri nasıldır tecrübeli atanmış ya da bu yola baş koymuş anneler ne alayım bana destek olur musunuz 🥰 bu arada yaş 30 çok aşırı vaktim yok 😁