Limonlukekkk benimki 2930 doğdu iki gün içinde 2600e kadar düşmüştü şekeri düşük çıktığı için bize sormadan mama vermişlerdi emmek istememisti o yüzden mamayi da yemiyordu kilosu daha da düşerse küvez dediler 2750 oldu çıkmadan öyle yada böyle besledim sokmasınlar diye bazıları hiç sorma gereği duymuyor ben yukarıda bebeğimi bekliyorum onlar aşağıda kafasına göre mama veriyor