Evlattt yok olmaz canım ama ben 2 kez doğum yaptım 2 sinde de her gün oksopar kullandım ben en kolay karından yapılmayı uygun gördüm hiç kola geçmedim ilk gebelikte yanlış vurmaktan hep mosmor olurdu ama vura vura elim alıştı 2. Gebelikte ne morarttım ne kanattım kas olan yere değil yağın çok olduğu yere vur canım böyle canında acımaz ve iğnenin önce havasını al hava girince morarıyor geçmiş olsun canım