Merhabalar. Benimde 39. Haftamda önceden olmayan farklı bi akıntım olmuştu. Ki benim hamileyken akıntım normal oluyordu. Bi farklılık hissetmiştim ama tam olarak ne oldugunu anlamamıştım sanki akıntım birikip birden geliyormuş gibi hissettim. Sonraki gün kontrolüm vardı. Akıntımın oldugunu söyledim ve test yaptılar suyum sızıyormuş. Sonrasında doğum zamanımda geldiği için doğum işlemlerine başlanmıştı.
Akıntıdan dolayı antibiyotik başlanmıştı. Hatta ebeler niye akıntımın oldugu gün gelmedin falan dediler ki ben tam olarak ne olduğunu anlamamıştım. Doktora bi görünün isterseniz.
Akıntımda şeffaf su gibiydi.