Merhaba 7 haftalık hamileyim, doktor kontrolü altındayım yeni olduğum için bir kere gittim. Halsizlik ve sürekli göz kararmaları yaşıyorum bu durum ileri seviyeye gitti ve sol gözüm bazen 4-5 dk kararma yaşıyor. Gittiğim de şikayetlerimi söyledim kan tahlillerim çok iyi çıktı ama gözümün kararması halsizliğim beni cidden perişan ediyor. Aranızda bu durumu hafifletmiş olanlar var mı acaba ? 🙏