TubaY- Kızlar bebeğim 5 günlük şuan doktor hafif sarılık var dedi. Herkes yaşıyor dedi siz yaşıyor musunuz ? Yaşadınız mı ? Risk tamamen ne zaman kalkar?
Bigsecret3 TubaY- tabiki de canım her bebekte ilk başlarda sarılık görülür sık emzirme ile de geçer canını sıkma kötü bir durum değil bol bol emzirmeye bak 🩷
Mery6619 TubaY- bol bol emzirmekden başka bi çaresi yok canım. Uyursada zorla uyandırıp emzir. Evet malesef hemen hemen herkes yaşıyor
Hulo2105 TubaY- biz yaşamadık sürekli emzirdik 2 saatte bir. Sarılık tehlikesi de 7-10 gün içinde bitermiş doktor kontrolüm vardı o söyledi
Mervesoku TubaY- tabi yaşayan anneler çok fazla ☺️ ama bol bol emzirmek en iyisi uyuyorsa bile uyandırıp emzirin sarılık uyku da yapar o yüzden 2 saatte bir emzirmeniz lazım
mervemurat16 TubaY- her bebekte yenidoğan sarılığı görülüyor sadece bunun fazlası olursa doktor kontrolü gerekiyor
aslhnkrts9 TubaY- biz yaşadık değeri 8 gelmişti hastaneye yatırıp mavi ışık verdiler bi gece , sonrasında da bi hafta kadar tuttular küvezde ne hikmetse yine 8 le taburcu ettiler
aslhnkrts9 TubaY- evet 13 üstü diye biliyorum bende şok oldum ama o an hiç sorgulamak aklıma gelmedi. Erken doğmuştu kızım fakat hiç bi sıkıntısı yoktu taburcu olmadan önce uzman geldi bi cihazla baktı 8 çoktı yatırıyoruz dedi
Teacherblue Şu an bizim değeri 4. Günde 10 idi. Yarın 7. Gün tekrar kan vereceğiz bakalım ne kadar oldu. Ama sürekli mama veremedim sadece dün düzenli emdi 😔. Biraz önce de kaldıramadım yine direk modum düşüyor