MUCIZEMM__ Kızlar merhaba 6+0 da gittim keseyi ve yolk saçı gördük ancak kalp atışı yoktu tam bir hafta sonra gitsem görünür mü belirtilerim de azaldı gibi korkuyorum
iremhzl MUCIZEMM__ erken bi hafta daha sık dişini yoksa bidahaki hafta bidaha gidiceksin, bendede oyle oldu 8 de duydum kalbini
Rumeysa_01 MUCIZEMM__ benim kontrolum de 3 Eylül’de tam 8+0 olacak inşallah bebisimi görür kalp atışını duyarim 🥹🤲🏻💕
meryemsultan54 MUCIZEMM__ ben 6+5 duyamadım ama 7+2 de duydum doktorun cihazıyla alakalı biraz da canım
Gul78 MUCIZEMM__ 6+4 te devlet hastanesinde karından duymuştum. Ovulasyonunuzu takip ettiyseniz haftadan eminseniz duyulma ihtimali yüksek 😊
MUCIZEMM__ Evet ovulasyonu biliyorum tam eminim günümden ama bi önceki 6. Haftalarda düşük olduğu için korkuyorum duramazsam diye
mmedinestlms MUCIZEMM__ ben 6+1 olarak özel de duydum devletteki doktor duyamadı 7. Hafta’da duyamadı makinelerden ötürü bazen duyulmuyor özeldekiler gelişmiş oluyor alttan da baktırmadım
Mervealya1992 MUCIZEMM__ bnm yolltan 3 gun sonra gozuktu hemen dkktor demişti zaten 1 2 gun ıcınde bebek gircekk