Duruxxx Gizliyim tek tüp ve yarım rahimliyim , tek tüp olayımı öğrendikten 5 ay sonra hamile kalmış oldum
Adus Gizliyim ben tek tüple hamile kalan çok kişi biliyorum kendini sakın üzme inşallah kısa zamanda hayırlısıyla sağlıkla olur bebeğin ❤️
Gizliyim Kubraylvc sorun ne canim senin ben 1 senelik evliyim hamile kalamadım rahim filmnde sag tup kapali gozuktu
Gizliyim Kubraylvc tedavi ileri hamile kaldin ve kaç ayda hamile kaldin bilgi verirmisin lütfen ben bu ay çekildim adetime 7 gün var ara sira sanci giiriyo karnimA
Bermer Gizliyim bende tek tüple hamile kaldım ve diğer tüpümde çok iç açıcı değildi. Ümidini kaybetme. Rabbim en kısa zamanda isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Kubraylvc Gizliyim rahim filmi çekildiğim ay kaldım canım tedavı olacaktık gerekmedi 3.bebekte geçen ay tekrar rahim filmi cekıldım yıne aynı ay hamile kaldım 6 haftalığım filmin etkisi çok fazla
Kubraylvc Gizliyim kaç gün oldu peki birde kesinlikle yumurtlama testi kullan canım onlarla günü gününe tuttu
Gizliyim Duruxxx ilk üç ay bende yumurta büyütme ve catlatma ignesi kullandm olmadı film cekildm ve doktor diğer ay yine yumurta büyütme ve igne denince dedi ara sira sancin oluyomu acaba hamilemiyim die düşünuyrm