Derya7753 Ben listemi böyle hazırladım belki yardımcı olur oğlum kusan bir bebekti günde 5-6 kere üst değiştiriyordum o yüzden kıyafetlerin çok olması benim için baya iyi olmuştu yıka kurut derdim olmuyordu ne giydireceğim diye düşünmeden hemen değiştiriyordum malum çiş kaka taşma durumları da oluyor komple değişiyordu 🙈 Şuan ikinci gebeliğim yine kıyafetleri fazladan aldım ama oğlumdan kalanları da kullanacağım o yüzden de bir tık fazla sayıları hepsinden bolca oldu 🥰 Birde bana yenidoğan alma çabuk büyüyor dediler ama oğlumda 0-3 aylar çuval gibi geldiği için doğduktan sonra yenidoğan olarak bir kaç parça kıyafet almıştım minyon olduğu için baya uzun süre giydirdim yenidoğan ve 0-3 ayları şuanda da kızım minyon gidiyor kilo olarak o yüzden ben yine yenidoğan ve 0-3 ay ağırlıklı aldım 3-6 6-9 ayları ileride kilosuna göre alacağım şimdiden çok fazla almadım 