basakc36 Kızlar her gün mutlaka oluyor ay ne kötü bir şey bu gaz sancısı.Sizde yaşıyor musunuz bu durumu
Sclozdgru basakc36 maden suyu için benimde çok oluyor o rahatlatıyo biraz bide kabız olmamaya dikkat edin bende oluyorum maalesef ⅔ günde bir çıkıyorum tuvalete ondan da oluyo