Nlgun_ondr Merhabalar 32.haftaya geldim normalde bir buçuk hafta önden gidiyordu bugün kontrolde bir hafta geriye düşmüş biraz kilo aldırmam gerekiyormuş bu durum sakıncalı olur mu erken doğuma yol açar mı ?
Enfal_06 Nlgun_ondr merhaba bende 29 haftadan beri aynı durumu yaşıyorum 2 hafta gerilik var düzelme olmadı 36+5 iz bu hafta değil önümüzdeki hafta doğum olucak pazartesi doğumu konuşmak için çağırdı doktor
Canlarrr Nlgun_ondr 2 haftaya kadar gerilik olabiliyor ilk gebeligimde de bunda da doktor öyle dedi . Şuan benimde 2 hafta önde gidiyordu dün gittim 1 gün geriye gitmiş önemli değil dedi . Yani sizde sorun etmeyin . Çünkü doktor sağlıklı dedi . Sizede sağlıklı dediyse önemli değil yani
pessoaa Nlgun_ondr 4 gün önce gittim 31+4 dü . Kilosu 1750 gayet iyi dedi . Size nasıl geride diyor anlamadım .
Nlgun_ondr pessoaa normalde bir buçuk hafta önden gidiyordu ama şuan bir hafta gerilemiş kiloyu göbeğine ve bacaklarına almamış zayıf kalmış dedi bir hafta protein ağırlıklı beslenmem gerekiyormuş
Nlgun_ondr Enfal_06 beslenmene dikkat etmişmiydiniz acaba bana et tavuk balık ye çoğunlukla bir hafta sonra görüşelim eğer gerileme devam ederse sıkıntı olur dedi
Denizkarci Enfal_06 ilk gebeliğiniz mi? Ben de 1 hafta gerilik var dr gerilik 2 hafta olunca mı sezeryana karar veriyor?
Enfal_06 Nlgun_ondr beslenmeme inanın çok dikkat ettim muz kaşar peyniri et tavuk yemekten artık yiyemiycek hale geldim bizim doktorumuz genetiğe bağlıyorum dedi ben zayıf ve minyon biriyim sana çekmiş diyor ne yaparsanız yapın genetik faktörler varsa değişmiyor
Enfal_06 Denizkarci evet ilk gebeliğim gerilik olunca erken alıyorlar bi çok doktor aynı şeyi söylüyor sizin doktorunuz ne diyor
Enfal_06 Nlgun_ondr evet benim doktorum da öyle demişti ilk gerilik çıktığında 37 de alırım diyordu hep 36+5 iz bu pazartesi doğumu konuşalım dedi sonraki hafta doğum olucak sezeryanla alicam dedi
Nlgun_ondr Enfal_06 bana da aynı şekilde söyledi anne zayıf baba zayıf çok kilolu olmaz zaten dedi bakalım bir hafta sonra neler değişicek bende bilmiyorum
Enfal_06 Nlgun_ondr kilolu olmasını beklemiyorum dedi doktor 2 kilo 500 gr olması bizim için yeterli dedi gerilik zayıf olduğu için oluyor bizimde pazartesi son kontrol artik bakicaz
An53 Benim de öyleydi, 30. Haftaya kadar 3 hafta öndeydi 34 e kadar 2 hafta geriye düştü 35 te topladı 40 haftada 3800 dü. Ben avokado kaşar muz ceviz yedim sürekli protein tükettim yoğurt kefir ile tekrar kilo aldırdım.