Merhaba tüp bebekle hamileyim 6. Gun embriyosu idi çok şükür kese gorundu bebek olustu bebegin kalp atisida alindi ama kese kucuk dedi doktor sali gunu kontrolüm vardi 7+6olmasi lazımdı sata gore ultrasyonda 7+3 geldi.kese küçük dedi doktor bole birsey yasayan varmi acaba bana yardimci olabilecek üçüncü gebeliğim ikisini kaybettim.rabbim kimseyi evladiyla sinamasin