Zyazc61 Merhaba arkadaşlar, 36+2 haftalığız şuan, bu sahah itibariyle sürekli gidip gelen sancılar/agrilar var alt karında. Birazda adet agrisina benziyor sanki.. Ama bazen ağır yani bildiğiniz🙄 vurup vurup gidiyor kaç saattir aynı.. buarada dün nstye girdim doktorum bise demedi iyi dedi. Yalancı sancılar bunlarmi? Ara ara sancı olurdu ama bukadarda hiç olmadı naapsam bilemedim🤔
shtngstr Aynısını 2 gün önce bende yaşadım nst de 45 50 maksimum 60 cıktı sancim doktorum ağrı yok olabilir bunlar 10 dk ya düşmeli ağrı dedi suyun vs gelirse orası ayrı ama bunlar doğum sancısı değil dedi canım saymaya çalış
Zyazc61 shtngstr dün benim nstde baya yüksek çıktığı zamanlar da oldu ama iyi dedi yani bise demedi.. aynen bende bilemedim 🤷♀️