Arkadaşlar ikinci doğumum olacak Allah nasip ederse oğlum olacak bir kızım var iki yaşında hastane çıkışı aldım 10 li set bir sürü beşli takımlar da dört tane pamuklu tulum iki tane farklı aylarda kışlık tulumları var patikli altları var üstler var zıbın alacağım sadece ekimde doğacak inşallah kafam karışık neler almalıyım eksiğim var mı kendime neler almalıyım