tubi10 benim de igm pozitif igg negatifti, eğitim araştırma hastanesinde perinatolojiye gittim testi tekrarladılar. Sonuç yine igm pozitif igg negatifti. Enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdiler. Doktor tedbir olarak toxoplazma için kullanılan ilacı başladı ve iki hafta sonra tekrar kan vermemi söyledi. Kan verdim sonuç yine igm pozitif igg negatifti. Toplam 4 kez kan verdim aralıklarla ve hepsinde sonuç aynı çıktı. Doktor yalancı pozitif olduğunu ve ilacı bırakmamı söyledi. Yani endişelenmeyin inşallah yalancıdır. Değilse bile ilaç kullanarak bebeği bundan koruyabiliyoruz, bende çok üzüldüm başlarda ama en azından ilaç var. Uzun oldu biraz ama inşallah senin de iyi sonuçlanır hayırlısıyla