Bebeğim daha 2,5 aylık. Maalesef bir memeden daha çok emzirme alışkanlığı edindim. Daha çok emzirdiğim meme epey sarktı 😭 daha az emzirdiğim meme çok daha dik. Bu durum moralimi çok bozuyor. Ameliyatsız dikleştirmek mümkün mü? Aynısını yaşayan var mı? Emzirme bitince dikleşir mi? Hiç sanmıyorum ama. Vücudumu hiç beğenmemeye başladım 🥲