Melosum34 ben hiç bir zaman akşamdan ıslatmiyorum düdüklü tencerede yarım pişiriyorum yada kaynatıp agzını kapatıyorum diğer şeyleri yapana kadar bayaa yumuşuyor… İnt görmüştüm bir arada pişmeyen nohut ve kuru fasulye için karbonat dökün hemen yumuşuyor