Srp53 üst bacağın yan taraflarından biraz ortaya vuracaksın bana hemşire öyle söylemişti birde iğneyi dik yapmalısın, bana kalırsa iğneni kendin yap ilk gün bende eşime yaptırdım kolum mosmor oldu, canımıda çok acıtmıştı daha sonra kendim bir kere denedim o günden beride kendim yapıyorum. Hem canım yandığında ilacı daha yavaş gönderiyor onu ayarlayabiliyorum iyi oluyor.