Bizde de aynı durum var, ikili test vs yaptırmamıştım ben güvenirlikleri düşük olduğu için sadece detaylı ultrason yaptırdım. Çok şükür onda bi sıkıntı görülmedi sadece son aylarda kontrollerini aksatma gelişim geriliği olanilir demişti doktor. Şu an 35+5′teyiz. Geçen hafta devlet hastanesine kontrole gittiğimde doktor kilosu için 2700-2800 arası gayet iyi demişti bugün özeldeki doktoruma gittim 2300lerde dedi biraz geri kilosu ama geçen kontrole göre kilo aldığı için problem yok önemli olan gelişimin devam etmesi dedi. İki hastane arasında 500 grama yakın fark olması biraz canımızı sıktı ama yeter ki tek sorun kilosu olsun doğduktan sonra toparlarız Allahın izniyle