Hilalmusab1 ikinci kızıma gebeyim ikisinde de şiddetli bulantı yaşadım yaşamaya devam ediyorum.İlk kızım da hep tatlı yedim tatlı ne bulduysam yiyordum İkinci kızımda 20.haftaya kadar hep ekşi yedim şimdi 30 haftalık olduk deli gibi tatlı yemeye devam ediyorum.Herkeste çok farklı ve bence aşermeyle alakalı değil.Rabbim her meyveden tatmayı nasip eylesin ama bazen olmayınca olmuyor.