Gozde-38 Se11 bendede çıkmıştı gebelik sekeri 1 ay dikkat ettim geçti yüklemeden dolayı çıkıyor bence
Evhamlikurabiyeanne Dahiliye doktoru bana domates yiyebilirsin kasayla yemeyeceksin sonucta yükseltmez demisti ama yukselten seyler kisiye gore degisiyor benim sekerimi kepek ekmegi ve kuru fasulye yukseltiyordu mesela benim de gebelik sekerim vardı
Se11 Gozde-38 geçti derken mesela nasıl geçtiğine karar verdiler? Çünkü diyete uyuyorum 10 günde belki bir öğün 145 150 arası çıkıyor ama süreç bitmiyor.
Evhamlikurabiyeanne Se11 çeri denediniz mi ceri daha eksi bir domates belki o yükseltmez bir de onu deneyin.Diyet yapmak o kadar zor ki Allah yardimciniz olsun yasamayan asla tahmin edemez bilemez zorlugunu
Gozde-38 Se11 1bucuk ay içinde diyim diyete uydum sonrasında çıkmadı yüklemedi ölçtüm hep 20 haftalıklen yaptırdım ilk basta bendede yükseldi aç kaldım resmen ama düştü kalmadı bile