Cano96 https://www.enucuzbebekmarket.com/diba-4-parca-lux-tasima-set-mavi-laci-u1822 Kızlar kararsız kaldım bu seti alan var mı aranızda. İndirimde şuanda kararsız kaldım beğendiniz mi sizlerinde fikrini almak istiyorum 🤗
NazliBlt Cano96 takım olarak değil de sadece çantası var bende kayınvalidem almış mağazadan 40 tl ye almış sadece çantayı bilmiyorum görünüşü tatlı ama kullanımı beni çok tatmin etmedi açıkcası cepleri az 2 tane var sadece yanda
Cano96 NazliBlt Bende sırt çantası aldım genellikle onu kullanırım. Bu çantayı sadece Doğum çantası olarak bebeğin eşyalarını koyarım diye düşündüm
NazliBlt Cano96 aynen hastane çantası olarak hazırladım ben bide hani böyle uzak yere gidersek diye belki valiz niyetine beziydi biberonuydu koymak için kullanıcam sırt çantası almayı düşünüyorum
Yesimustafa Bu ürünü almadım ama bi çok şey aldım bu sayfadan memnunda kaldım Hatta burdan önermişlerdi bu sayfayı bende mennun kaldım
NevinCeynakli Cano96 ben bundan almadım ama güzel kullanışlı canım sipariş de vermişsin güle güle kullan sağlıkla inşallah