Arkadaşlar merhaba , bugün detaylı ultrasona girdim Marmara eğitim araştırmada doktor bey çok iyi çok ilgili kalpte delikten şüpheleniyorum dedi , anne karnında kapana dabilir kapanmayadabilir dedi . Gen testi önerdi trizomi 18 de yüksekti ama amniyosentez yaptırmadım . Böyle olup düzelen varmı arkadaşlar