Çok riski bir durum.bence hastaneye başvurun yardım alın.kilo kaybı çok olursa dehidratasyonla yaptırabiliyorlar.kan şekeri de düşerse uzun süre beyninde hasar olabilir yani ciddi anlamda kilo kaybı ve yetersiz beslendiğini düşünüyorsanız bebeğinizin acile başvurmanız gerekiyor.ihmal etmeyin.belki altında başka bir hastalık;sarılık,enfeksiyon ya da metebolik rahatsızlık olabilir.