Hasret18ayaz Merhaba dün özel hastanede 316 olan beta bugün devlette 301 çıktı şehir Hastanesi’ne sevk edildim oraya gidiyorum progesteron 4. çıkmış rahim duvarı 16 mm hastane farkı olabilir diye az önce özel hastanede yeniden kan verdim
Betul-97 Hasret18ayaz Kan verdiğinizde 2 günde bir aynı yerden verin şu an sağlık ocağına gitseniz orada da farklı çıkar
Yeniyeniden Hasret18ayaz sizin zaten sanki başkada aza r azar gidiyordu oyle hatırlıyorum hatta ben kimyasal gebelik demiştim suankide ona benziyor.. aynı hastanede aynı saatlerde arasi kan verin 2 günde bir zaten anlasilacaktir sonucu allah hayırlısını nasip etsin
Deletedmom_116 Hasret18ayaz Farklı yerdeyse fark çıkar ama Bu kadar çıkmaz diye düşünüyorum . Galiba Kimyasal falan Umarumd iş gebelik yada başka bişey değildir . Tabi ilk temeniniz sağlıklı olması ama Degilsede en az Zarrala kurtulucaginiz biseydir umarım
Hasret18ayaz Betul-97 dış gebelik şüphesi ve tekrarlayan gebelik kaybı adı altında şehir Hastanesi’ne sevkim yapıldı bekliyorum
Hasret18ayaz Yeniyeniden evet diğeri kimyasla değildi ama maalesef kürtajla sonuçlandı bu ona göre iyi gidiyordu iki katı artış oluyordu ama maalesef şuan durum kötü
Moz Özelde 283 çıkan sonucum devlette 263 çıkmıştı 2 gün sonra yine aynı saatlerde özeldeki 560 iken devletteki 553 çıktı mesela @Hasret18ayaz
Hasret18ayaz Moz özelden sonucum şimdi geldi 400 çıkmış yani dusmemis şükür ama progesteronum çok düşük
Moz Hasret18ayaz Hasret18ayaz bence sen dr benim gibi çok kurcaladın dün devket nerdeyse gel alalım dedi bana halbuki sonuca bile bakmadan çıkmamışrı sonuç
Hasret18ayaz Moz işte ben aynı şeyleri yakın zamanda yine yaşadığım için çok korkuyorum dünden bugüne 316 dan 400 olmuş artış epeyce az