Esra4270 Ovitrelle iğnemin bugün 17. Günü duphaston da kullandım o biteli bugün 7. Gün şimdilik adet olmadım erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce pozitife dönme ihtimali var mı? Geçen ay da aynılarını kullandım ovitrellenin 17. Günü adet olmuştum
Lovebaby27 Esra4270 17.gün negatifse eğer canım olmamış demektir bende 2.deniycem hakkımıza hayırlısı diyelim
Esra4270 Lovebaby27 negatifti canım ben temmuzda ve ağustosta yaptırdım ağustostaki 19. Günde adet olmuştum