Bihterrr Kızlar bacaklarımda kaşıntı olduğu için dermatoloji blaxten hap ve madescar merhem verdi . Tabiiki gebelikte kullanılmasa vermezdi ama kadın doğuma pazartesi gideceğim sizce sorup mu başlasam yoksa hemen mi başlasam ? Başka kullanan var mı?
abayy blaxteni 1 haftadır kullanıyorum. hiç bir yararını görmedim. yayıldıkça yayıldı kaşınan yerlerim ve kabarıklıklar. umarım size iyi gelir
Lisavera abayy ya bnde 35 haftalık gebeyim aşırı arttı bu kaşıntı sebebi nedir bilen var killar8m bacaklarım uyutmuyor beni