Kubrabsyg ilk oğluma da hep ay erkek mi yazık sana falan diyorlardı. Kızı olan herkes sen çok şanslısın bu çok kolay çocuk erkek bebek ne kolaymış demeye başladı 😅 3 senedir ben belki 10 15 kere belki uykusuz kaldım dün arkadaşım kızı 2,5 yaşında daha 1 aydır gece uyuyorum diyor 😁 erkek bebekken bile gamsız dertsiz oluyor bence o yüzden erkek bebek büyütmek kolay çocuk biraz zor ama onda da sokağa fazla çıkarın hiçbir sorun kalmıyor 🙃