Hem ablanizin yasadigi olay, hem de dusuklerin en ana sebebi kromozom bozuklugudur, yani dogdugu zaman kendi hayatini surduremez, hastaliklarla dunyaya gelir, bunun sonucunda ya dusuk olur ya da anne karninda kalp atimi durmasi. Allahin takdiri yani.
Ikinci bir nedende rahim bozukluklari, buda devamli dusuk yapan kadinlarda histereskopi denilen islemle yapilir, rahime kamerayla bakmak yani.
Oyle agir kaldirmakla, cam silmekle, bir yere uzanmakla da dusuk olmaz merak etmeyin. Saglikli bir bebek, halter bile kaldirsaniz yerinden oynamaz. Ben neler neler yapardim hamileligimin basinda.