Kızlar bebeği erkek olup ta geç öğrenenler var mı ne zaman öğrendiniz
1159098263 Bir arkadaşım 19. haftada öğrenmişti oğlu göstermemişti
15 haftalıkken net ogrendm
madreysubebe yaa bende 19 oldum ama sırtüstü dedi doktor
13+5 de tahminde bulunmuştu doktor 15+3 de netleşti erkek olduğu
bls27 hepimizin hayırlısı olsun inşallah
1159098263 genelde geç öğrenince kız diyorlar. Erkek mi istiyordunuz?
madreysubebe evet bi kızım var oğlum olmasını da istiyorum Allah nasip ederse inşallah
1159098263 Allah hayırlısını nasip etsin inşallah