31+5 günlük hamileyim ama geçen doktora gittiğimde 2 hafta önden gidiyor dedi uygulamaya göre ekimin 26 sı gösteriyor doğum ama beyefendi ne zaman gelicek bilemiyorum 😂 dün yıkadım kıyafetlerini az öncede ütüledim mobilyası felan herşey kurulu kıyafetlerinide öylece koydum çekmeceye daha eksikler var neyin nereye yerleşeceğini bilemiyorum hepsini tamamlayınca düzgünce yerleştiririm herhalde bide kendime daha hiçbirşet almadım neyi bekliyorum onuda bilmiyorum 😂