1merves Deryadeniz63 çok üzüldüm rabbim hakkımızda hayırlı olanı versin elden bişi gelmiyor Allah yardımcınız olsun 🙏
Mervesoku Deryadeniz63 çok geçmiş olsun🥹 kolay atlatıp inşallah zamanı gelince tekrar hamile kalırsınız🥰
dilaraulusoy Deryadeniz63 ah canım benim Allah daha güzellerine hazırlıyordur seni mekanı cennet olsun.. çok üzüldüm.
Deryadeniz63 dilaraulusoy bunu bütün ailemde söylüyor açıkçası ama ne bileyim ya onu bilip hissettikten sonra yok olduğunu öğrenince ve görünce aşırı kötü oluyor piskoloji hiç demiyorum bille rabbim kimseye yaşatmasın 😣😔
Deryadeniz63 Cansu-2600 doktorumuz ortalama 1 aylık demişti bi kaç gün leke geldi kahverengi normal denildi dün gece bi kereden kanamam başladı baya yoğun şekilde hastaneye gittiğimiz zaman düşük yapıyorsunuz söylediler ve halen devam ediyor kanama et parçası gibi düşüyor 😞😞😞
Cansu-2600 Deryadeniz63 Başınız sağolsun çok üzüldüm ama sebebini araştırın bence biraz zaman geçince kendinizi iyi hissedince
Ezginur1989 Deryadeniz63 kürtaj yapmadılar mı içerde parça kalırsa kanama bu şekilde devam edebilir ve sorun yaşamayın ulturason ile baktılar ve tamamen süşmüş denildi mi sağlığınıza dikkat edin..
Seyma5050 Deryadeniz63 canım zor tabiki. Başlığı görünce direk girdim. Ben 6aylık erken doğum yaptım normal bi şekilde kızım 2 saat yaşayıp vefat etti onun acısı hala içimde unutamıyorum. Rabbim kayıp yaşayan herkese sabır versin.
Rabiamina Deryadeniz63 başınız sağ olsun. Allah sabır versin inşallah. Kaç haftalıktı acaba bebeğiniz
Deryadeniz63 Ezginur1989 zaten baya bi kanamam var parça parça düşüyor ve 1 hafta sonra gelmemi tekrar istediler hem kan tahlili hemde ultrasondan bakıcaz dediler