Allah nasip ederse doğum kışa denk geliyor. Bizim borçlardan dolayı doğuma kadar araba alma imkanı malesef yok. Kontrollerimi yakın bir hastahanede yapıyorum ama doğumu uzak bir hastahane var orda düşünüyorum. Ambulans çağırsam yakın hastahaneye götürür orda da yeni doğan ünitesi yokmuş. Taksiler de almıyor. Hatta bel fıtığında dolayı yürüyemiyordum o vakitte bir taksi çağırdım duraktan taksi abla hamileyse başka taksiye bin demişti ki bel ağrımdan dolayı hamile gibi yürümüşüm ondan bile bu tepkiyle karşılanmıştım. Eşim Allah’ın izniyle yanımda olur diye düşünüyorum ama gece olur gündüz olur ne olur bilemediğim için tetbirli olmak o an panik olmamak için en azından şu vasıta işine seçenek bulmak istiyorum. Kış anneleri son haftalarda kontroller çok oluyormuş evimin olduğu yer hep yokuş kışın tek düşmeden nasıl gidip gelicem ya da doğuma nasıl gittiniz sizler neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşın lütfen 🙏