Merhaba, özellikle tecrübeli ikiz anneleri cevaplarsa çok sevinirim😇
İkiz bebek arabası alıcaz fakat ben önlü arkalı istemiştim 1yaşından sonra falan kullanışlı olmuyor yanyana al dediler
Şimdi şöyle, kuzenim ve arkadaşım birer tane puset verdi ilk aylar için sanırım elimizde taşıyacağız eylül sonu ekim başı gibi doğum olabilir sonra önümüz kış çok çıkamayız diye düşünüyorum
Herneyse bi arkadaşımda yanyana olan bebek arabaları da hantal oluyor iki tane kabin model al birleştirme aparatıyla birleştir yada eşinle çıktığında ayrı ayrı kullanın dedi
Arabamızda çok küçük bagajı, zar zor sığdırırız
Merak ettiğiö bu şekilde birleştirme aparatıyla kullanıp memnun kalan var mı?
Önerir misiniz?