Asyarslan60 Arkadaşlar reglimin 18. günündeyim,dün affedersiniz peçeteye silince çok az pembe akıntı geldi,1 saat sonra da günlük pede gelmişti Neden olabilir acaba?lh testi yaptım koyulaşacak gibi,ama daha önce bu test beni yanılttığı için güvenemiyorum da
myangelson Asyarslan60 yumurtlama döneminde bu tarz lekelenmeler akıntılar olabiliyor sizin de öyle olmuş muhtemelen
Asyarslan60 myangelson yaaaa biz seninle konuşuyorduk bu dönemde hatırlarsın belki,gebe olduğuna denk gelmiştim,adına çok çok sevindim ❤️
myangelson Asyarslan60 şuan tam pik durmuyor ama olacak gibi eşinde sperm sorunu yoksa değerlendirin ne olur ne olmaz
myangelson Asyarslan60 isim tanidik geldi gibi ama tam hatırlayamadım 🙈 çok kişiyle konuştuğum için karışıyor böyle arada 🙈🙈 çok teşekkür ederim rabbim hepinize nasip etsin inşallah 🤲🏻🧡
Asyarslan60 myangelson bugün tekrar test yapacağım bu akıntı catladıktan sonra mı yoksa yumurtlama da mı geliyor onu araştırıyorum 🙈
Nurbl Asyarslan60 benim şeffaf akıntı 2 gün önce gelmişti sonraki gün su gibi aktı aktı sonraki gün ovulasyonda pil gördüm
myangelson Asyarslan60 benim 2-3 kere oldu pembe veya kahverengi akıntı da ovulasyon yoktu elimde bakamadım ne olduğuna ama saydigimda 14-16 günlerde hep adet oluyordum
Xiremmx @Asyarslan60 benimde kahverengi şeklinde leke geldi 2 gün sürdü yumurtlama zamanında olabiliyormuş öyle şeyler şu an geçti
myangelson Asyarslan60 yok ya sanmam leke gelen günü not et ne olur ne olmaz diye bakalım 14-17 gün sonra adet gelecek mi bir de tabi ovulasyon ile de bakıyorsun
Asyarslan60 @cansu_dgn cansu hanımcım,bi kaç postta görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam yumurtlama kanaması yaşadınız mı daha önce
cansu_dgn Asyarslan60 hiç yaşamadım kuzum yumurtlamam olduğunda hep normal akıntım oldu sadece 💗 adetimden birkaç gün önce pembe leke görmüştüm onu yumurtlama kanaması sanmıştım ama pik çıkmadı adet öncesi lekelenmeymiş yani